Publikationen
Journalartikel & Forschungsberichte
Cron, W. L., Alavi, S., Habel, J., Wieseke, J., & Ryari, H. (2021). No conversion, no conversation: Consequences of retail salespeople disengaging from unpromising prospects. Journal of the Academy of Marketing Science, 49, 502–520.
Ryari, H., Alavi, S., & Wieseke, J. (2020). Drown or blossom? The impact of perceived chronic time pressure on retail salespeople’s performance and customer–salesperson relationships. Journal of Retailing, 97(2), 217–237.
Ryari, H. (2019). The effects of closed versus open questions on customer loyalty and salespeople granted price discounts in sales encounters. (Working Paper No. 65). Sales Management Department, Ruhr-University Bochum.
Sammelbandbeitrag
Gesing, J., Ryari, H., Wieseke, J., & Isenberg, L. (2015). Not Invented Here – Welche Faktoren führen dazu, dass externes Wissen abgelehnt wird? In J. Gausemeier (Hrsg.), Strategische Produktplanung und Systems Engineering – Vorausschau und Technologieplanung (Bd. 347, S. 299–315). Verlagsschriftenreihe des Heinz Nixdorf Instituts.
Gesing, J., Wieseke, J., & Ryari, H. (2014). Geschäftsmodelle für innovative Produkt-Service-Kombinationen. In J. Gausemeier (Hrsg.), Strategische Produktplanung und Systems Engineering – Vorausschau und Technologieplanung (Bd. 334, S. 243–257). Verlagsschriftenreihe des Heinz Nixdorf Instituts.
Lehre
Sie haben Interesse an einer Abschlussarbeit im Bereich Marketing?
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