Inhalt anspringen

Enhancing Undergraduate Physics Education with Story-based Online Modules

Schnelle Fakten

  • Interne Autorenschaft

  • Veröffentlichung

    • 2024
    • Band Proceedings of EdMedia + Innovate Learning
  • Titel des Konferenzbands

    Proceedings of EdMedia + Innovate Learning

  • Organisationseinheit

  • Fachgebiete

    • Physik
  • Format

    Konferenzpaper

Abstract

This paper presents the initial results of a project that aims to develop interdisciplinary learning sequences based on structured task collections for fundamental education in physics and electrical engineering programs. We propose learning sequences, style guides for learning modules and STACK assignment tasks to enhance the quality and enable the exchange of interdisciplinary OER material between different educational institutions and areas of expertise.

Über die Publikation

Erläuterungen und Hinweise

Diese Seite verwendet Cookies, um die Funktionalität der Webseite zu gewährleisten und statistische Daten zu erheben. Sie können der statistischen Erhebung über die Datenschutzeinstellungen widersprechen (Opt-Out).

Einstellungen (Öffnet in einem neuen Tab)