Jump to content

Onlinemedien - urheberrechtliche Interessenbalance zwischen Primär- und Sekundärmärkten und deren technische Realisierung

Fast facts

  • Internal authorship

  • Publishment

    • 2004
  • Anthology

    Onlinemedien - urheberrechtliche Interessenbalance zwischen Primär- und Sekundärmärkten und deren technische Realisierung (41)

  • Journal

    HMD Praxis der Wirtschaftsinformatik (240)

  • Organizational unit

  • Subjects

    • Media economics/media management
  • Publication format

    Journal article (Article)

Quote

L. Niehüser, "Onlinemedien - urheberrechtliche Interessenbalance zwischen Primär- und Sekundärmärkten und deren technische Realisierung," HMD Praxis der Wirtschaftsinformatik, vol. 41, no. 240, pp. 104-111, 2004.

Notes and references

This site uses cookies to ensure the functionality of the website and to collect statistical data. You can object to the statistical collection via the data protection settings (opt-out).

Settings(Opens in a new tab)