Inhalt anspringen

Why internalize in a multinational company?

selected contributions from international trade theory and their relevance to the stuy of International Business

Schnelle Fakten

  • Interne Autorenschaft

  • Veröffentlichung

    • 2009
  • Sammelband

    Creativity, competence and the international dimension : business education, business and knowledge transfer in a changing world

  • Organisationseinheit

  • Fachgebiete

    • Wirtschaftswissenschaften allgemein
  • Format

    Sammelbandbeitrag (Artikel)

Zitat

G. Brüggelambert, “Why internalize in a multinational company?,” in Creativity, competence and the international dimension : business education, business and knowledge transfer in a changing world, Dundee: Abertay University Press, 2009, pp. 137–153.

Erläuterungen und Hinweise

Diese Seite verwendet Cookies, um die Funktionalität der Webseite zu gewährleisten und statistische Daten zu erheben. Sie können der statistischen Erhebung über die Datenschutzeinstellungen widersprechen (Opt-Out).

Einstellungen (Öffnet in einem neuen Tab)